2019
Opdrachtgever: ZEEMAN
Opdracht: Bedenk een brand-activatie voor Zeeman
Concept: BACK-PACK TO BASIC
Gekozen doelgroep: Jonge Nederlandse reizigers
De wereld ontdekken, wie wil dat nou niet? Bijna alle jongeren dromen ervan. Even na die studie (of tijdens) een grote reis maken om de wereld te verkennen. Een verre reis maken kost heel wat zakcentjes en gaat helaas niet zomaar.. of toch wel? Goedkoop de wereld rond hoeft niet duur te zijn met Zeeman. Met de Zeeman backpack is de stap naar een grote reis zo gezet. Vul de backpack in de winkel met benodigde reis-attributen en je bent klaar om te gaan!
- Reizen is hip maar kost veel geld
- Reizen/backpacken is populair bij jongeren
- Steeds meer backpackers
- Makkelijk je backpack te vinden op de bagageband
- Nederlanders herkennen mede-Nederlanders
- Uitblinker
- De activatie verspreid zich o.a. snel d.m.v. reisfoto’s op social-media (en influencers)