BACK-PACK TO BASIC – GOEDKOOP DE WERELD ROND MET ZEEMAN

2019

Opdrachtgever:                 ZEEMAN

Opdracht:                            Bedenk een brand-activatie voor Zeeman

Concept:                              BACK-PACK TO BASIC

Gekozen doelgroep:         Jonge Nederlandse reizigers

De wereld ontdekken, wie wil dat nou niet? Bijna alle jongeren dromen ervan. Even na die studie (of tijdens) een grote reis maken om de wereld te verkennen. Een verre reis maken kost heel wat zakcentjes en gaat helaas niet zomaar.. of toch wel? Goedkoop de wereld rond hoeft niet duur te zijn met Zeeman.  Met de Zeeman backpack is de stap naar een grote reis zo gezet. Vul de backpack in de winkel met benodigde reis-attributen en je bent klaar om te gaan!

  • Reizen is hip maar kost veel geld
  • Reizen/backpacken is populair bij jongeren
  • Steeds meer backpackers
  • Makkelijk je backpack te vinden op de bagageband
  • Nederlanders herkennen mede-Nederlanders
  • Uitblinker
  • De activatie verspreid zich o.a. snel d.m.v. reisfoto’s op social-media (en influencers)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *